مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:562023-02-19اقتصادي

ابربدهکاری عامل تعطیلی کارخانه فولاد در گیلان!


مجتمع ذوب آهن فولاد خزر یکی از واحدهای عظیم تولیدی در گیلان است که ابر بدهکار بودن به وزارت نیرو با 800 کارگر و نیروی متخصص تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شرکت ذوب آهن فولاد خزر یکی از عظیم ترین کارخانجات فولادی و جزو بزرگ ترین بخش های تولید فولاد بخش خصوصی کشور در استان گیلان و فولاد کشور است.

این مجتمع فولادی، در سال 1386 و با هدف ایجاد اشتغال پایدار، رشد و توسعه تولید ملی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و نیز تولید انواع گازهای صنعتی در زمینی به مساحت 210 هزار مترمربع در شهر صنعتی رشت تأسیس شد.

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر ظرفیت تولید سالانه 700 هزار تن شمش فولادی را دارد که این امر مجتمع را به قطب تولید فولاد در منطقه شمال کشور تبدیل کرده و در حال حاضر دارای 800 نیروی متخصص و تحصیل کرده به طور مستقیم و 2 هزار نیروی به طور غیر مستقیم است.

پرداخت حقوق کارگران علیرغم بدهی سنگین! این مجتمع عظیم فولادی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در استان  تولید شمش های فولادی، از آنجایی برای گیلان دارای اهمیت بوده چون با راه اندازی خط تولید گاز، خزر تمام نیاز مصرفی شهر رشت به اکسیژن به ویژه اکسیژن های بیمارستانی را تأمین کرده است.

حال چند هفته ای است که این کارخانه با این میزان ظرفیت به علت بدهی های بیشمار به بخش های مختلف از جمله برق، گاز و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابربدهکاری عامل تعطیلی کارخانه فولاد در گیلان!

ابربدهکاری عامل تعطیلی کارخانه فولاد در گیلان!