مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-19فرهنگي

«او» از علی حیاتی به انگلستان رفت


فیلم «او» ساخته علی حیاتی برای حضور در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «Lift-Off Sessions» انگلستان انتخاب شد.

- ایسنا/خوزستان فیلم او ساخته علی حیاتی برای حضور در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم Lift-Off Sessions انگلستان انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره که رویدادی سینمایی و مستقل است به همت پینوود استودیو انگلیس (Pinewood Studios) یکی از مشهورترین استودیوهای فیلم سازی انگلیس و با همکاری رالی استودیو، هالیوود (Raleigh Studios Hollywood) به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین المللی برگزار می شود.

فیلم های منتخب جشنواره هر کدام به مدت یک هفته به شکل اینترنتی در معرض دید و قضاوت عموم مخاطبان قرار می گیرند و از بین پنج فیلم برتر تماشاگران، در نهایت هیات داوران، برترین های این جشنواره بین المللی را انتخاب خواهند کرد.

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح اند: نویسنده و کارگردان: علی حیاتی، تصویربردار: رضا تیموری، تدوین: علی حیاتی، صدابردار: علی رضا شیرالی، صداگذار: آرش قاسمی، دستیار کارگردان: احمد حیاتی، عکاس: میثم رستگاری، مدیر تولید: ایوب مروانی پور، بازیگران: لیلا قطب الدین، فردین ارفع، خدیجه بابادی، محمد غدیرزاده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«او» از علی حیاتی به انگلستان رفت

«او» از علی حیاتی به انگلستان رفت