مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-19اقتصادي

مشکلات ارزی مانع پهلوگیری 38 کشتی کالای اساسی شده است


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از خالی بودن 9 اسکله بندر امام خمینی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلات اسنادی، مانع از پهلوگیری 38 کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله های این بندر شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از خالی بودن 9 اسکله بندر امام خمینی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلات اسنادی، مانع از پهلوگیری 38 کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله های این بندر شده است.

بهروز آقایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مشکلاتی که در بحث مسائل اسنادی و ارزی وجود دارد، در حال حاضر مانع از پهلوگیری 38 کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله های بندر امام خمینی (ره) شده است.

خالی بودن 9 اسکله بندر امام خمینی وی از خالی بودن 9 اسکله بندر امام خمینی خبر داد و افزود: این شرایط باعث شده که از بین اسکله های موجود بندر امام، تعداد 9 اسکله خالی و در انتظار پهلوگیری کشتی ها باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه تجهیزات و اسکله های بندر امام خمینی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به کشتی ها دارند، گفت: حجم کالاهای اساسی 38 کشتی موجود در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) بیش از 2 میلیون و 600 هزار تن برآورد می شود.

در این زمینه بخوانید: آقایی عنوان کرد: در صورت رفع مشکلات اسنادی، امکان پهلوگیری این کشتی ها که بخش مهمی از مسائل آن ها مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ارزی مانع پهلوگیری 38 کشتی کالای اساسی شده است

مشکلات ارزی مانع پهلوگیری 38 کشتی کالای اساسی شده است