مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:082023-02-19سياسي

فعالیت 75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 75 مرکز به صورت تخصصی در این استان مشغول خدمت به نیازمندان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از آغاز به کار مرکز نیکوکاری احسان شهرستان شاهرود هم زمان با مبعث حضرت رسول (ص) خبر داد و اظهار کرد: با آغاز به کار این مرکز، تعداد مراکز نیکوکاری این شهرستان به 34 مرکز رسید.

وی با اشاره به فعالیت 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان، بیان کرد: از مجموع مراکز نیکوکاری، 75 مرکز به صورت تخصصی در این استان مشغول خدمت به نیازمندان هستند.

  مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به فعالیت 20 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، 16 مرکز اشتغال، 20 مرکز تخصصی زکات و پنج مرکز تخصصی درمانی در این استان اشاره و عنوان کرد: همچنین یک مرکز در حوزه تخصصی ازدواج و 13 مرکز تخصصی دیگر در استان مشغول خدمت به نیازمندان هستند.

ذوالفقاری ادامه داد: فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش به سزایی در هم افزایی کمک های مردمی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این افراد، اصلی ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری علاوه بر نیازسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان

فعالیت 75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان