مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-19اقتصادي

تلاش دولت برای از بین بردن «فقر مطلق» و کاهش «فقر نسبی»/تشکیل قرارگاه رفع بیکاری


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال به رفع مطلق و نسبی فقر از جامعه کمک می کند و به علاوه موجب افزایش بهره وری نیز خواهد شد، - تلاش دولت برای از بین بردن فقر مطلق و کاهش فقر نسبی / تشکیل قرارگاه رفع بیکاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال به رفع مطلق و نسبی فقر از جامعه کمک می کند و به علاوه موجب افزایش بهره وری نیز خواهد شد،گفت: دولت سیزدهم نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در همایش ملی راهبران اشتغال گفت: کمیته امداد تمام تلاش خود را بر پیگیری منویات رهبر انقلاب متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال باید قرارگاه تشکیل شود، افزود: بررسی فعالیت های کمیته امداد حاکی از آن است که این قرارگاه امروز به عالی ترین شکل در این نهاد ایجاد شده است.

مرتضوی با تمجید از راهبران اشتغال کمیته امداد، بیان کرد: بدون شک کسانی که وظیفه راهبری اشتغال در کمیته امداد دارند را می توان فرماندهان قرارگاه اشتغال دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: قطعا باید تمام امکانات را برای توسعه کارآفرینی در کشور بسیج کنیم، زیرا این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای از بین بردن «فقر مطلق» و کاهش «فقر نسبی»/تشکیل قرارگاه رفع بیکاری

تلاش دولت برای از بین بردن «فقر مطلق» و کاهش «فقر نسبی»/تشکیل قرارگاه رفع بیکاری