مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-19ورزشي

بلاتکلیفی ادامه دار هیات سوارکاری کرمانشاه


هیات سوارکاری کرمانشاه با وجود گذشت نزدیک به 10 ماه از پایان دوره ریاست چهار ساله رییس پیشین این هیات، همچنان با سرپرست اداره می شود.

- ایسنا/کرمانشاه هیات سوارکاری کرمانشاه با وجود گذشت نزدیک به 10 ماه از پایان دوره ریاست چهار ساله رییس پیشین این هیات، همچنان با سرپرست اداره می شود.

هرچند مسئولین ورزش و جوانان استان چندی پیش از برگزاری انتخابات این هیات ظرف یک ماه خبر داده بودند، اما علیرغم گذشت حدود دو ماه از این وعده، سوارکاری کرمانشاه همچنان بلاتکلیف است.

منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: چندماه پیش که سرپرستی این اداره کل را برعهده گرفتم، موضوع سرپرستی هیات های ورزشی را مورد بررسی قرار دادیم که یکی از آنها هیات سوارکاری بود.

وی ادامه داد: آن زمان سرپرست هیات سوارکاری یکی از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان بود که قصد داشت خودش هم کاندیدا شود، بنابراین یک سرپرست دیگر را برای آن انتخاب کردیم.

حاتمی تصریح کرد: از طرفی باتوجه به اینکه در آن زمان فدراسیون سوارکاری هم با سرپرست اداره می شد و تغییراتی در سرپرستی آن اتفاق افتاد، برای همین برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست سوارکاری کرمانشاه به زمان دیگری موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی ادامه دار هیات سوارکاری کرمانشاه

بلاتکلیفی ادامه دار هیات سوارکاری کرمانشاه