مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-19سياسي

معاون قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان سفر کرد


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور با هدف، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

- به گزارش، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان در حاشیه استقبال از معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور در فرودگاه زاهدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از این سفر به استان، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی است.

وی ادامه داد: پیگیری و آگاهی از میزان پیشرفت اراضی موضوع ماده 3 قانون جامع حدنگار در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، میزان پیشرفت و وضعیت عملکرد احداث ساختمانی مرتبط با هفت نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستانهای استان از دیگر برنامه های بابایی در سفر به این خطه پهناور است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان گفت: معاون قوه قضاییه و رییس کل ثبت اسناد کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه زاهدان مورد استقبال رییس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، رؤسای واحدهای ثبتی، رییس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و رییس هیئت مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان سفر کرد

معاون قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان سفر کرد