مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:412023-02-19اقتصادي

استفاده 700 هزار نفر افاغنه از سرانه نان و آرد مردم سیستان و بلوچستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه 700 هزار نفر جمعیت افاغنه از سهمیه مصرف نان و آرد مردم سیستان و بلوچستان دارند استفاده می کنند و این موضوع باعث شلوغی نانوایی ها شده و ما از مسئولین درخواست داریم تا این کمبود سهمیه را برای خبازان جبران کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه 700 هزار نفر جمعیت افاغنه از سهمیه مصرف نان و آرد مردم سیستان و بلوچستان دارند استفاده می کنند و این موضوع باعث شلوغی نانوایی ها شده و ما از مسئولین درخواست داریم تا این کمبود سهمیه را برای خبازان جبران کنند.

سرگزی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در حوزه بازرگانی تاکنون 17 جلسه در سیستان و بلوچستان در حوزه آرد و نان تشکیل شده و عمده کالایی که در بحث بازرگانی کار می شود مربوط به تامین گندم است که از مبادی تولیدی داخل استان و واردات انجام می شود.

سرگزی در ادامه گفت: در سال زراعی 1400-1401 بیش از 37 هزار و 500 تن خرید تضمینی گندم در سیستان و بلوچستان انجام که تقریبا کفاف یکماه مصرف آرد استان را می دهد و 11 ماه دیگر مصرف کننده گندم هستیم که با توجه به بندر چابهار از محل واردات کشورهای خارجی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 700 هزار نفر افاغنه از سرانه نان و آرد مردم سیستان و بلوچستان

استفاده 700 هزار نفر افاغنه از سرانه نان و آرد مردم سیستان و بلوچستان