مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:412023-02-19سياسي

انجمن ریاضی ایران، جایی برای حضور تمام علاقه مندان به محاسبات


رییس انجمن ریاضی ایران با بیان اینکه این انجمن از عضویت ریاضی ورزان و ریاضی دانان استقبال می کند، گفت: برنامه های زیادی توسط این انجمن برگزار می شود که اساتید و دانشجویان می توانند در آن فعالانه شرکت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن ریاضی ایران با بیان اینکه این انجمن از عضویت ریاضی ورزان و ریاضی دانان استقبال می کند، گفت: برنامه های زیادی توسط این انجمن برگزار می شود که اساتید و دانشجویان می توانند در آن فعالانه شرکت کنند.

دکتر محمد صال مصلحیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه انجمن ریاضی ایران در سال 1350 با تلاش استاد دکتر مهدی بهزاد و همکاری جمعی از ریاضی دانان پیشکسوت دغدغه مند تاسیس شد، اظهار کرد: هدف از تاسیس این انجمن گسترش و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ ریاضی و نیز ترویج این علم در جامعه بوده است.

در حال حاضر ما در انجمن ریاضی می کوشیم وضعیت آموزشی و پژوهشی ریاضیات در تمام سطوح دانشگاهی و مدرسه ای را بهبود داده و بر تصمیمات سیاستگذاران علمی کشور تاثیر بگذاریم.

وی افزود: انجمن ریاضی ایران تلاش دارد با ایجاد بستر مناسب به ارتقاء سطح علمی اعضاء هیات علمی و دانشجویان کمک کند و این کار را با انتشار مجلات و برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای مختلف انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن ریاضی ایران، جایی برای حضور تمام علاقه مندان به محاسبات

انجمن ریاضی ایران، جایی برای حضور تمام علاقه مندان به محاسبات