مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-19سياسي

نخبگان نباید درگیر مسائل حاشیه و گذرا شوند


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نخبگان نباید درگیر مسائل حاشیه و گذرا شوند، به آنان خاطرنشان کرد: برای خود انتخاب های بزرگ داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در جمع رتبه های برتر آزمون سراسری در مجتمع شهدای سلامت پیرامون خودشناسی و قدردانی ارزش های وجودی، به شکرگزاری امام حسین(ع) از خداوند در دعای عرفه برای متولد شدن در زمان پیامبر اسلام(ص) اشاره و تصریح کرد: هم اصل حضور در عالم وجود و هم متولدشدن در دوران یا مکانی توحیدی، نعمت بزرگی از جانب خداوند به ما انسان ها و مسلمانان است که باید با تمام وجود قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به عظمت کائنات و آفرینش انسان، بر لزوم تامل هر فرد نسبت به قدر و ارزش ونیز رسالت خود در این جهان عظیم طی فرصت اندک حضور در دنیا، تاکید کرد و از نخبگان جوان خواست ارزش های واقعی شان را بشناسند و قدر بدانند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نخبگان نباید درگیر مسائل حاشیه و گذرا شوند، به آنان خاطرنشان کرد: برای خود انتخاب های بزرگ داشته باشید و خود را کم نفروشید مانند شهدا که آنقدر برای خود ارزش قائل هستند، در عبور از صحنه های زندگی خود را ذره ای بدهکار نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان نباید درگیر مسائل حاشیه و گذرا شوند

نخبگان نباید درگیر مسائل حاشیه و گذرا شوند