مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-19ورزشي

اردوی 400 میلیون تومانی آزادکاران جوان با هزینه شخصی!


رییس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اسماعیل کیومرثی رییس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد هدف از میزبانی اردوی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: با توجهی که مدیر فنی تیم های کشتی آزاد به این استان داشت، 15 کشتی گیر به همراه 5 مربی از استان ما در این اردو حاضر شدند که این موضوع به رشد و افزایش دانش کشتی گیران و مربیان کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف متولیان کشتی استان، افزایش تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون کشتی است گفت: هر زمان فدراسیون صلاح بداند در کنارشان هستیم و از اینکه بتوانیم باری هر چند کوچک از دوش فدراسیون برداریم خوشحال می شویم.

با توجه به اینکه برگزاری اردوها در استان به سطح کیفی کشتی گیران و مربیان کمک می کند قصد داریم سال آینده هم اردوی تیم جوانان و نوجوانان را میزبانی کنیم.

رییس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد امکانات و زیرساخت های کشتی استان گفت: در 17 شهرستان 12 خانه کشتی مجزا داریم.

در شهرستان های کشتی خیز مشکلی نداریم اما در عوض چند شهرستان محروم داریم که فاقد امکانات هستند و انتظار داریم فدراسیون کشتی به این شهرستان ها نگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی 400 میلیون تومانی آزادکاران جوان با هزینه شخصی!

اردوی 400 میلیون تومانی آزادکاران جوان با هزینه شخصی!