مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-19سياسي

فرمانده سپاه فجر: مرکز نوآوری راه و ساختمان در فارس ایجاد می شود


فرمانده سپاه فجر فارس از افتتاح مرکز نوآوری، راه و ساختمان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این استان طی روزهای آینده برای اولین بار در کشور خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از افتتاح مرکز نوآوری، راه و ساختمان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این استان طی روزهای آینده برای اولین بار در کشور خبر داد.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 30 بهمن ماه در آیین آغاز رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فارس یکی از استان های پهناور کشور با 44 ناحیه مقاومت، چند یگان امنیتی و عملیاتی و بیش از 80 رده سپاه به جز سپاه فجر است و ظرفیت های متنوعی از نیروهای مسلح را در خود به جای داده است.

بوعلی ادامه داد: بسیج مهندسین فارس بیش از 40 هزار عضو مهندس دارد که با خلاقیت، فعالیت های چشم گیری از جمله نذر مهارت داشته اند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: همه این مهندسین علاوه بر آنکه در موضوع مسکن محرومین کمک کننده بوده اند، در تامین بسته های معیستی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز نقش پررنگی داشته اند.

بوعلی همچنین از راه اندازی مرکز نوآوری راه و ساختمان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معمار استان فارس برای اولین با در کشور طی روزهای آینده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فجر: مرکز نوآوری راه و ساختمان در فارس ایجاد می شود

فرمانده سپاه فجر: مرکز نوآوری راه و ساختمان در فارس ایجاد می شود