مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-19بين الملل

سرنگونی «پهلوان پنبه» قطعی و مقابله با اشغالگری، وظیفه شرعی است


مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.

- مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با پهلوان پنبه خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، از مردم عراق و اعضای گردان های حزب الله عراق به علت اتخاذ موضع گیری تاریخی و شرافتمندانه در حمایت از مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و تداوم این روند را برای شکستن محاصره ظالمانه آمریکا و دست نشانده های عربی آن علیه سوریه خواستار شد.

مسئول امنیتی گردان های حزب الله در ادامه پیام توییتری خود افزود: حکومت کنونی رژیم آل سعود به ریاست محمد بن سلمان هیچ تفاوتی با حکومت های سابق این رژیم فاسد از زمان شکل گیری در شبه جزیره عربستان ندارد.

حکومت های سابق با آل شیخ مفتی عربستان درباره تقسیم حکومت سیاسی و دینی توافق کرده بودند و تفاوت حکومت بن سلمان در این است که با رویکرد دین ستیزانه و سکولار، سیاست کشتار و تخریب را در پیش گرفته است که جرم آن کمتر از جرم تکفیری هایی نیست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی «پهلوان پنبه» قطعی و مقابله با اشغالگری، وظیفه شرعی است

سرنگونی «پهلوان پنبه» قطعی و مقابله با اشغالگری، وظیفه شرعی است