موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-19بين الملل

السودانی: امنیت عراق ضامن امنیت منطقه و جهان است


نخست وزیر عراق در سخنانی با اشاره به دستاوردهای وی از حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت که امنیت عراق ضامن امنیت و ثبات در منطقه و سراسر جهان است.

- نخست وزیر عراق در سخنانی با اشاره به دستاوردهای وی از حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت که امنیت عراق ضامن امنیت و ثبات در منطقه و سراسر جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ارث نیوز، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق با حضور در یک برنامه تلویزیونی در این باره اظهار کرد: کنفرانس امنیتی و سیاسی مونیخ یکی از کنفرانس های مهم در جهان بوده و میزان مشارکت کشورهای مختلف و بعد امنیتی، نقش قابل توجهی در علایق، گفت وگوها و دیدارهای دوجانبه و جلسه افتتاحیه داشت.

وی گفت: عراق از طریق این کنفرانس، ابتدا خوانش و تفسیر خود از وضعیت امنیتی منطقه را ارائه داد و بر این نکته تاکید کرد که امنیت عراق تضمینی برای امنیت و ثبات منطقه و در نتیجه کل جهان است.

ما از طریق این حضور، پتانسیل دستگاه های امنیتی خود و توانایی های درحال رشد آن ها را در زمینه مقابله با تروریسم و ​​تعقیب عناصر داعش در هر مکانی نشان دادیم.

السودانی افزود: ما تأکید کردیم که داعش امروز حضوری ندارد که از طریق آن منطقه ای را تحت کنترل خود داشته باشد، بلکه این گروه به تیم های شکست خورده و وحشت زده ای تبدیل شده است که توسط سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: امنیت عراق ضامن امنیت منطقه و جهان است

السودانی: امنیت عراق ضامن امنیت منطقه و جهان است