مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-19ورزشي

انتصاب قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی


امیر نصیربیگی قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حکم کوروش زارعی دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، امیر نصیر بیگی به عنوان قائم مقام این جشنواره منصوب و معرفی شد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای امیر نصیربیگی به موجب این حکم نظر به تجارب، تعهد و سوابق اجرایی، جنابعالی را به عنوان قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب می نمایم.

شناخت ظرفیت های معنوی و اشاعه فرهنگ رضوی، ارائه سازوکارها، سیاست ها و برنامه های راهبردی با هدف تحقق توسعه و شکوفایی تئاتر کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای مشی و رویکرد جشنواره تئاتر رضوی و با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود.

توفیقات شما را در انجام این مسئولیت از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

نصیربیگی کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی است و پیش از این، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور و استان آذربایجان شرقی، معاون انجمن های هنری و تخصصی سازمان بسیج هنرمندان کشور، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر پنج دوره جشنواره استانی تئاتر بسیج و دبیر جشنواره سراسری تئاتر مقاومت بوده و در حال حاضر سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

انتصاب قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی