مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-19سياسي

تلاش دولت سیزدهم برای رفع فقر مطلق در کشور


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید صولت مرتضوی در همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: کمیته امداد تمام تلاش خود را بر پیگیری منویات رهبر انقلاب متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال باید قرارگاه تشکیل شود، اضافه کرد: بررسی فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) حاکی از آن است که این قرارگاه امروز به عالی ترین شکل در این نهاد ایجاد شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمجید از راهبران اشتغال کمیته امداد بیان کرد: بدون شک کسانی که وظیفه راهبری اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارند، می توان فرماندهان قرارگاه اشتغال دانست.

مرتضوی اظهار کرد: قطعاً باید تمام امکانات را برای توسعه کارآفرینی در کشور بسیج کنیم، زیرا این اقدام بستری را برای رونق اقتصادی و ایجاد آرامش اجتماعی فراهم می کند.

وی توانمندسازی نیروی کار را زیربنای ارتقای بهره وری دانست و تاکید کرد: باید فرآیندهای منجر به تولید را کوتاه کنیم و در عین حال تلاش کنیم با کمترین هزینه به بالاترین درآمد در حوزه اقتصاد برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت سیزدهم برای رفع فقر مطلق در کشور

تلاش دولت سیزدهم برای رفع فقر مطلق در کشور