مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-19سياسي

مشکلات حاکم بر جامعه و ارتباط آن با نحوه مدیریت


با تحولات مدیریتی دولت ها در هر دوره، شاهد تغییر مدیران ارشد و زیر مجموعه های آنها در سطح کشور هستیم که نتیجه آن، مدیران شاغل در بخش های کلان کشوری و استانی زمان لازم برای اجرای طرح های خود را پیدا نمی کنند و این عامل مهمی در توسعه نیافتگی و عقب ماندگی در بخش های مختلف خواهد بود.

- ایسنا/مازندران با تحولات مدیریتی دولت ها در هر دوره، شاهد تغییر مدیران ارشد و زیر مجموعه های آنها در سطح کشور هستیم که نتیجه آن، مدیران شاغل در بخش های کلان کشوری و استانی زمان لازم برای اجرای طرح های خود را پیدا نمی کنند و این عامل مهمی در توسعه نیافتگی و عقب ماندگی در بخش های مختلف خواهد بود.

یاسر محمدی دانشجوی دکتری رشته مدیریت راهبردی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا، به دلایل نحوه مدیریت در بخش های مختلف و ارتباط آن با وجود مشکلات انبوه در سطح جامعه پرداخت.

محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران بر اساس دیدگاه و نظرات شخصی در امور مختلف تصمیم می گیرند و افراد زیر مجموعه خود را انتخاب می کنند، اظهار کرد: با تغییر رییس جمهور در هر دوره شاهد تغییر مدیران ارشد و زیر مجموعه های آنها در سطح کشور هستیم که نتیجه آن، مدیران شاغل در بخش های کلان کشوری و استانی زمان لازم برای اجرای طرح های خود را پیدا نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حاکم بر جامعه و ارتباط آن با نحوه مدیریت

مشکلات حاکم بر جامعه و ارتباط آن با نحوه مدیریت