مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-19اجتماعي

امیدواریم بتوانیم به زودی مترو را به شهروندان کرجی تحویل دهیم


سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت:هدف اصلی مدیریت شهری این است که هرچه سریعتر ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شود چون این ایستگاه نقش به سزایی در جابه جایی مسافرانی دارد که روزانه بین کرج و تهران تردد دارند.

- ایسنا/البرز سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت:هدف اصلی مدیریت شهری این است که هرچه سریعتر ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شود چون این ایستگاه نقش به سزایی در جابه جایی مسافرانی دارد که روزانه بین کرج و تهران تردد دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل کوزه کنانی روز یکشنبه 30 بهمن در نشست خبری آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی فاز اول خط 2 قطار شهری کرج که در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه قطار شهری سیستمی تجهیزات محور است، اظهار کرد: 60 درصد این پروژه به بحث تجهیزات و 40 درصد آن به حوزه سیویل مربوط است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت شهری بر تامین به موقع تجهیزات این پروژه متمرکز شده است، افزود: امیدواریم با جانمایی تجهیزات باقی مانده، شهروندان کرجی بعد از چندین سال انتظار صاحب مترو شوند و پروژه وارد فاز بهره برداری آزمایشی شود.

وی توضیح داد: این پروژه سیر تکاملی دارد و در همه جای کشور، تجهیزات قطار شهری به تدریج نصب می شود و امیدواریم به زودی کرج هم جزو هفت کلانشهر صاحب متروی کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم بتوانیم به زودی مترو را به شهروندان کرجی تحویل دهیم

امیدواریم بتوانیم به زودی مترو را به شهروندان کرجی تحویل دهیم