مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-19ورزشي

عملکرد وزارت ورزش برای کمیسیون اصل 90 اهمیت بالایی دارد


عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده های مطرح در کمیسیون، - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده های مطرح در کمیسیون، اهمیت بالایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و همچنین تنوع بالای مسائل و پرونده های مطرح در کمیسیون، به لحاظ طرز کاری برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: در این جلسه که حدود 4 ساعت به طول انجامید، صرفاً به بررسی پرونده های مرتبط با عملکرد حوزه مدیریت ورزش در وزارت ورزش و جوانان پرداخته شد.

لذا علاوه بر سیدحمید سجادی، تعدادی از معاونین و مدیران این وزارتخانه از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، معاون توسعه ورزش بانوان، معاون توسعه منابع مالی و انسانی، سرپرست معاونت حقوقی مجلس و امور استان ها، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی، سرپرست صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان و رییس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، به همراه تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد وزارت ورزش برای کمیسیون اصل 90 اهمیت بالایی دارد

عملکرد وزارت ورزش برای کمیسیون اصل 90 اهمیت بالایی دارد