مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:122023-02-19سياسي

عرضه 660 عنوان کتاب از نشر عتبه حسینی در نمایشگاه کتاب دین


مسئول غرفه انتشارات «عتبه الحسینیه المقدسه» در نمایشگاه کتاب دین گفت: 660 عنوان کتاب به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی در غرفه این انتشارات عرضه شده که از میان کتب موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام شیخ عبدالحسین مسئول غرفه انتشارات عتبه الحسینیه المقدسه در نمایشگاه کتاب دین امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کتب دینی با موضوع هایی از جمله مقتل امام حسین(ع)، تاریخ امام حسین(ع)، تاریخ و علوم اهل بیت(ع)، موضوعات قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و علوم تحقیقی در غرفه انتشارات آستان مقدس حسینی به مخاطبان عرضه می شود.

وی اضافه کرد: 660 عنوان کتاب به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی در غرفه این نمایشگاه عرضه شده که از میان کتب موجود، کتاب های مرتبط با امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، اهل بیت(ع) و اخلاقیات بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مسئول غرفه انتشارات آستان مقدس حسینی با بیان اینکه در ماه های اخیر انتشارات عتبه الحسینیه المقدسه بیش از 200 عنوان جدید به چاپ رسانده است، گفت: متأسفانه به علت مشکلات مرزی نتوانستیم این کتب را وارد ایران کنیم.

وی از ارائه 20 درصد تخفیف نمایشگاهی از سوی انتشارات عتبه حسینی در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و افزود: کتب این انتشارات از عراق به ایران آورده شده است اما هزینه جابه جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 660 عنوان کتاب از نشر عتبه حسینی در نمایشگاه کتاب دین

عرضه 660 عنوان کتاب از نشر عتبه حسینی در نمایشگاه کتاب دین