مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-19سياسي

دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود/ صدای بخش خصوصی شنیده نشد


رییس اتاق ایران با بیان اینکه دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود، گفت: سعی کردیم وظیفه خود که همان مشاوره به رؤسای قوا است را انجام دهیم، اما نتوانستیم نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین شافعی امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: در دور بعدی اتاق حضور ندارم و هیچ گونه فشاری برای عدم کاندیداتوری من وجود نداشت و من این تصمیم را شخصاً در اسفند سال 99 گرفتم.

رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: البته با توصیه دوستان به وظیفه خود به عنوان رییس اتاق ایران ادامه دادم، زیرا به این نتیجه رسیدم که نمی توانم صدا و نماینده بخش خصوصی باشم.

وی افزود: من و همکارانم در این سال ها سعی کردیم مشکلات بخش خصوصی را به گوش حاکمیت و دولت برسانیم و آن ها را از اتخاذ تصمیم های غلط برای بخش خصوصی کشور و انجام ریسک های بی مورد بر حذر داریم، اما متأسفانه نتوانستیم به جایی برسیم.

شافعی با بیان اینکه دهه گذشته را باید دهه شوک اقتصادی دانست، گفت: برجام، تحریم، حذف نفت ایران از بازار بین المللی، خروج نیروی انسانی توانمند، توقف سرمایه گذاری و شوک ارزی سبب شده که امروز اقتصاد ایران در آستانه حذف از اقتصاد جهانی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود/ صدای بخش خصوصی شنیده نشد

دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود/ صدای بخش خصوصی شنیده نشد