مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-19اقتصادي

رقابت پیاز و ارز در بازار شیراز/لزوم ساماندهی میدان مرکزی شیراز


طی دو هفته گذشته، در کنار اقلام مختلف از مایحتاج مردم، قیمت پیاز افزایش خیره کننده ای داشت و به رقم های 30 تا 40 هزار تومان رسید، قیمت هایی که برخی آن را رقابت پیاز و ارز قلمداد کرده و عرضه کنندگان؛ - ایسنا/فارس طی دو هفته گذشته، در کنار اقلام مختلف از مایحتاج مردم، قیمت پیاز افزایش خیره کننده ای داشت و به رقم های 30 تا 40 هزار تومان رسید، قیمت هایی که برخی آن را رقابت پیاز و ارز قلمداد کرده و عرضه کنندگان؛ برودت هوا، افزایش هزینه حمل و .

را عامل آن دانسته و مسئولان آن را بی ضابطه می دانند! طبق گزارش مرکز آمار ایران در دی ماه امسال اقلام متعددی از گروه خوراکی ها، به ویژه میوه و تره بار افزایش قیمت بی سابقه ای را تجربه کرد زیادی را نسبت به ماه قبل تجربه کردند که در صدر گرانی های این گروه، پیاز قرار داشت که طی هفته های اخیر هم با سرعت بیشتری شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

رشد قیمت در بخش میوه و تره بار و طرح نقدهایی پیرامون نابسامانی بحث قیمت گذاری در میدان اصلی شهر شیراز را به میان کشید و همین امر موجب شد تا تشکل جهادی نجات بازدیدی از این مرکز با حضور متولیان دستگاه های مدیریتی و نظارتی و خبرنگاران و اهالی رسانه را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت پیاز و ارز در بازار شیراز/لزوم ساماندهی میدان مرکزی شیراز

رقابت پیاز و ارز در بازار شیراز/لزوم ساماندهی میدان مرکزی شیراز