مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-19سياسي

دولت به تعهدات خود در قبال متروی کرج عمل نکرده است


امروز از مجموعه دولت انتظار داریم به تعهدات خود که در جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری مطرح شد عمل کنند اما متاسفانه تا به امروز به وعده ها عمل نشده است.

- ایسنا/البرز رییس شورای شهر کرج گفت: امروز از مجموعه دولت انتظار داریم به تعهدات خود که در جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری مطرح شد عمل کنند اما متاسفانه تا به امروز به وعده ها عمل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسمپور روز یکشنبه 30 بهمن در نشست خبری آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی فاز اول خط 2 قطار شهری کرج که در استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه باید از تمام کسانی که در تکمیل این پروژه نقش داشته اند قدردانی کنیم، اظهار کرد: از ابتدای آغاز شورای ششم صحبت از این بود که این پروژه آماده افتتاح است و تا سه روز دیگر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: از آن سه روز بیش از یک سال و نیم می گذرد چون واقعیت این است بر خلاف وعده های داده شده، شورای ششم این پروژه را در شرایطی تحویل گرفت که برق آن تامین نشده بود، ایستگاه ها کامل نبود و حتی قطار هم خریداری نشده بود.

وی اضافه کرد: به نظر می آید که قرار بود قطاری عاریتی با سیستم دیزل بر روی خطوط به حرکت در بیاید بدون آن که اصول فنی آن رعایت شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تعهدات خود در قبال متروی کرج عمل نکرده است

دولت به تعهدات خود در قبال متروی کرج عمل نکرده است