مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-19فرهنگي

دلتنگی برای سوت و دست کنسرت ها و اجراهای پدر پسری و زن و شوهری!


در دومین شب از جشنواره موسیقی فجر که به واسطه همزمانی با عید مبعث فضای شاد سالن ها و اجراها را به همراه داشت، در عین حال برخی هنرمندان از دلتنگی هایی گفتند که در این مدت با توقف کنسرت ها و نبود تماشاگرانشان متحمل شدند.

- دلتنگی برای سوت و دست کنسرت ها و اجراهای پدر پسری و زن و شوهری! در دومین شب از جشنواره موسیقی فجر که به واسطه همزمانی با عید مبعث فضای شاد سالن ها و اجراها را به همراه داشت، در عین حال برخی هنرمندان از دلتنگی هایی گفتند که در این مدت با توقف کنسرت ها و نبود تماشاگرانشان متحمل شدند.

در این شب در اتفاقی جالب یک اجرای پدر پسری در بخش موسیقی اقوام و همچنین یک اجرای زن و شوهری در بخش بین الملل را شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین شب از سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، موسیقی آذربایجان، ارکستر پیامبر مهربانی، هنرستان موسیقی دختران، شب اصفهان، مسعود صادقلو و مصطفی راغب، موسیقی بوشهر و آذربایجان، دوئت پیانوی صربستان، گروه قوالی افغانستان، سرود لارستان، موسیقی سیستان و مازندران اجرا داشتند.

اجرای موسیقی آذربایجان از ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار شد؛ اجرایی با شادیانه های موسیقی آذربایجان و هنرنمایی وحید اسداللهی و گروهش که موجب شور و شادی حاضران در سالن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتنگی برای سوت و دست کنسرت ها و اجراهای پدر پسری و زن و شوهری!

دلتنگی برای سوت و دست کنسرت ها و اجراهای پدر پسری و زن و شوهری!