مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-19سياسي

سه تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه شمالی قلع و قمع شد


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی از قلع و قمع سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی از قلع و قمع سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، علی نوری نژاد از قلع و قمع سه فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 590 مترمربع وفق ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها با حضور نمایندگان دادسرا، نیروی انتظامی و کارکنان جهاد کشاورزی در روستاهای عالمکلا منطقه لفور و اسلام آباد بخش مرکزی این شهرستان مورد قلع و قمع شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی با تأکید بر ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، تصریح کرد: مطابق با ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ های موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره 1 ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام به تغییر کاربری کنند، علاوه بر قلع و قمع بنا، به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغی به قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف بوده است و در صورت تکرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه شمالی قلع و قمع شد

سه تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه شمالی قلع و قمع شد