مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-19بين الملل

رایزنی نخست وزیر عراق با 26 مقام از کشورهای جهان در کنفرانس مونیخ


نخست وزیر عراق با بیان اینکه در مدت 48 ساعت در اقامتگاه خود در مونیخ 26 دیدار داشته است، دستاوردهای سفر خود را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبر گزاری رسمی عراق نخست وزیر عراق بر اصرار دولتش در اتخاذ استانداردهای صحیح برای نقل و انتقالات مالی تاکید کرد و در عین حال گفت که شهروندان شاهد اصلاحات اقتصادی خواهند بود.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مصاحبه با شبکه العراقیه گفت: کنفرانس امنیتی و سیاسی مونیخ یکی از کنفرانس های مهم جهان است که میزان حضور کشورهای مختلف جهان در آن و بعد امنیتی اش، سهم زیادی در گفت و گوها و دیدار های دوجانبه در سطح مجامع داشت.

وی افزود: عراق از طریق این کنفرانس، ابتدا قرائت خود از وضعیت امنیتی منطقه و تاکید بر این که امنیت عراق تضمینی برای امنیت و ثبات منطقه و در نتیجه کل جهان است را توضیح داد و ما از طریق این حضور، پتانسیل دستگاه های امنیتی خود و توانایی های رو به رشد آن ها را در مبارزه با تروریسم و ​​تعقیب داعش در هر مکانی نشان دادیم.

وی ادامه داد: ما تأکید کردیم که امروز داعش دیگر حضوری ندارد و شکست خورده است.

ما اهمیت همکاری و تبادل اطلاعات میان دستگاه های امنیتی و همتایان آن ها در منطقه و جهان را نشان دادیم؛ همچنین بر اهمیت واکنش بین المللی در حمایت از عراق از طریق بازگردانی افراد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نخست وزیر عراق با 26 مقام از کشورهای جهان در کنفرانس مونیخ

رایزنی نخست وزیر عراق با 26 مقام از کشورهای جهان در کنفرانس مونیخ