موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-19بين الملل

درخواست آمریکا از مقامات لبنان برای انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت


یک مسؤول آمریکایی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ تحریمی علیه سیاستمداران درجه یک لبنان اعمال نشده، سران این کشور را به انتخاب هرچه سریعتر رییس جمهور تشویق کرد.

- یک مسؤول آمریکایی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ تحریمی علیه سیاستمداران درجه یک لبنان اعمال نشده، سران این کشور را به انتخاب هرچه سریعتر رییس جمهور تشویق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برت مک گورک، هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در گفت وگو با شبکه ماهواره ای MTV تاکید کرد: ما تقریبا هر روز به شکل ویژه ای بر ثبات لبنان تمرکز می کنیم، در پاریس با تعدادی از حامیان لبنان نشستی داشتیم و اظهارنظرها در آنجا بسیار روشن بود.

مک گورک اظهار کرد: ما سران لبنان را تشویق می کنیم هر چه سریعتر رییس جمهور را انتخاب کنند زیرا این مساله برای رشد کشور ضروری است و این موضوعی است که در حال حاضر بر آن تمرکز کردیم.

هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در ادامه گفت: تا این لحظه هیچ تحریمی علیه چهره های سیاسی درجه یک لبنان اعمال نشده و ما بهترین ها را برای لبنان آرزو داریم، ما از بزرگترین حامیان لبنان هستیم و می خواهیم لبنان را شکوفا و پیشرفته ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از مقامات لبنان برای انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت

درخواست آمریکا از مقامات لبنان برای انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت