مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:062023-02-19سياسي

ثبت نام 51 نفر برای انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی/ احراز صلاحیت 40 نفر


رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی از ثبت نام 51 نفر در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی از ثبت نام 51 نفر در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد و گفت: از این تعداد در بررسی های اولیه انجمن هیات نظارت، 40 نفر احراز صلاحیت شدند.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با ایسنا، بر نقش ویژه اتاق بازرگانی خراسان شمالی در اقتصاد استان تاکید و اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان، پشتیبان اتاق بوده و این مهم حائز اهمیت است که نقشه راه اقتصاد استان باید از طریق اتاق بازرگانی که پارلمان بخش خصوصی است، ترسیم شود.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان برای پنجمین دوره انتخابات اتاق بجنورد اشاره کرد و گفت: برای این دوره در مجموع 51 نفر ثبت نام کرده اند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در مقایسه با سایر استان ها، این تعداد قابل تامل است.

حاجی بگلو با بیان اینکه از تعداد 51 نفر، 40 نفر در بررسی های اولیه احراز صلاحیت شدند، افزود: در این دوره، کسانی که نتوانستند تایید اولیه را کسب کنند، مشکل سابقه صدور کارت عضویت یا بازرگانی در اتاق (2 سال پیوسته یا ناپیوسته) را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 51 نفر برای انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی/ احراز صلاحیت 40 نفر

ثبت نام 51 نفر برای انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی/ احراز صلاحیت 40 نفر