مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-19سياسي

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود.

- ایسنا/قم عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود.

آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز 30 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، با ذکر این مطلب که یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود، گفت: صبح روز سه شنبه ساعت 8 ساعت جلسه آغاز و نطق رییس مجلس خبرگان رهبری انجام و نطق های پیش از دستور نمایندگان محترم انجام می شود و وزیر امور اقتصاد و دارایی از مهمانان ما به نمایندگی از دولت است و حدود 10 نفر از اعضا در این جلسه صحبت خواهند کرد؛ همچنین روز پنج شنبه پس از زیارت مرقد امام راحل با مقام معظم رهبری دیدار می کنیم.

وی افزود: مجلس خبرگان دغدغه زندگی و معیشت مردم را دارد و کاری که از مجلس برمی آید اینکه از مسئولان بخواهیم و تاکید کنیم مردم ایران باید زندگی در شأن خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود