مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-19سياسي

تقویت ارتباط کلامی، مهم ترین مولفه التیام طلاق عاطفی است


کم صحبتی یکی از نشانه های طلاق عاطفی است که در صورت عدم درمان به حد انفجار رسیده و منجر به طلاق می شود؛ تقویت ارتباط کلامی زوجین مهم ترین مولفه التیام طلاق عاطفی است.

- ایسنا/قم یک کارشناس خانواده گفت: کم صحبتی یکی از نشانه های طلاق عاطفی است که در صورت عدم درمان به حد انفجار رسیده و منجر به طلاق می شود؛ تقویت ارتباط کلامی زوجین مهم ترین مولفه التیام طلاق عاطفی است.

حجت الاسلام تراشیون، امروز در حرم حضرت معصومه (س)، ضمن تاکید بر این که با بعثت نبی مکرم اسلام فاصله زمین و آسمان به یکدیگر نزدیک شد، عنوان کرد: با بعثت رسول الله (ص) زمینه و بستری فراهم گردید تا بشر راحت تر و مستندتر بتواند با آسمان ارتباط برقرار نماید.

وی افزود: روز بعثت نبی مکرم اسلام آغازی برای نزول قرآن، بزرگ ترین معجزه الهی و خط ارتباطی از آسمان به زمین است تا انسان بتواند بر اساس سخنان خداوند متعال مسیر زندگی خود را به خوبی بیابد؛ وجود مبارک پیامبر اعظم (ص) ماموریت وساطت بین آسمان و زمین را عهده دار شدند.

وی گسترش فضائل اخلاق را فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام دانست و بیان کرد: کسی که خود را پیرو مکتب اسلام می داند بایستی فضائل اخلاقی را در خودش تقویت و ترویج نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط کلامی، مهم ترین مولفه التیام طلاق عاطفی است

تقویت ارتباط کلامی، مهم ترین مولفه التیام طلاق عاطفی است