مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:172023-02-19اقتصادي

راه حل مشکلات تهران، مولدسازی اموال شهرداری است


راه حل ما برای تدبیر مشکلات، جلب مشارکت مردم و نهادهای مختلف برای سرمایه گذاری در پروژه های شهر تهران و همچنین مولدسازی اموال شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه بررسی نحوه توزیع قبوض عوارض نوسازی و پسماند صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و شهرداران مناطق 22 گانه تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی در این جلسه گفت: در پایتخت طی سالهای گذشته با یک عقب افتادگی تاریخی روبرو بوده ایم که برای حل آن، هم به کار بزرگ و هم به اعتبار سنگین نیاز داریم؛ مثلاً در یک نمونه نوسازی حمل و نقل شهری تهران 507 همت اعتبار لازم دارد که رقم بزرگی است.

شهردار تهران افزود: در وجه دیگر ماجرا درآمدهای شهرداری نیز کفاف جبران عقب ماندگی ها را نمی دهد؛ به همین جهت قدرت عمل ما نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و در مقایسه با ابتدای دهه نود، یک پنجم شده است.

وی با اشاره به راهکارهای شهرداری تهران برای مدیریت شهر در چنین شرایطی گفت: راه حل ما برای تدبیر مشکلات، جلب مشارکت مردم و نهادهای مختلف برای سرمایه گذاری در پروژه های شهر تهران و همچنین مولدسازی اموال شهرداری است؛ به همین جهت باید شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت با تشکیل اتاق های فکر مختلف، دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات تهران، مولدسازی اموال شهرداری است

راه حل مشکلات تهران، مولدسازی اموال شهرداری است