مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-19اقتصادي

پروژه انتقال آب از دریای عمان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: با اجرای فاز اول طرح عظیم انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور این پروژه 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا طاهری صبح یکشنبه در حاشیه مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال شرق کشور که با رویکرد زلزله فرضی در تأسیسات زیربنایی صنعت آب و برق کشور در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه مفتخریم اعلام کنیم انتقال آب از دریای عمان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با اجرای فاز اول طرح عظیم انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور 280 میلیون مترمکعب آب برای تأمین کمبود آب صنایع، خدمات و شرب به این سه استان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای آب مشهد نگران اما امیدوار نیز هستیم، اظهار کرد: طرح های بزرگ و زیادی برای انتقال و تأمین آب مشهد و سه استان شرقی در حال اجرا است و با وجود پروژه ها و طرح های بزرگ تعادل بخشی و پروژه های اجرایی سدها امیدواریم بحران آب را سپری کنیم.

وی با بیان اینکه مفتخریم اعلام کنیم انتقال آب از دریای عمان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با تشکر از همکاری مسئولان وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت مهندسی آب و فاضلاب همچنان نیازمند حمایت بیشتر این ارگان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از دریای عمان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه انتقال آب از دریای عمان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است