مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:242023-02-19سياسي

نخستین کنگره شهدای مهندس همدان برگزار می شود/ تجلیل از خانواده 116 شهید مهندس


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به برگزای نخستین کنگره شهدای مهندس همدان در روز چهارم اسفندماه گفت: در این کنگره از خانواده 116 شهید مهندس استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مجید رضایی والا ظهر امروز در نشست خبری اولین کنگره شهدای مهندس استان همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، شناسایی شهدای مهندس به عنوان الگو به نسل جوان دانشجو و بیان نقش مهندسان در دفاع مقدس است که باعث خلق حماسه بی بدیل در تاریخ این سرزمین شدند.

وی بیان کرد: این جوانان با انگیزه الهی در مقابل دشمنی که از کامل ترین تجهیزات بهره می برد، خوش درخشیدند و کارهای بی نظیری انجام دادند که ما به دنبال برگزاری مراسمی برای شناساندن بیشتر این دلیرمردان هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه ایده اصلی این برنامه از اسفندماه سال 99 شروع شد که به دلیل شیوع کرونا دچار وقفه شد ادامه داد: از ابتدای امسال توانستیم کارها را آغاز کنیم که مهم ترین کار به دست آوردن لیست شهدای مهندس بود چون آمار دقیقی در دسترس نبود.

وی با اشاره به اینکه در کمیته تعیین مصادیق، شهدایی که دارای مدرک مهندسی دانشگاهی هستند یا دوره تخصصی فنی و مهندسی دیدند، در این گروه قرار گرفتند خلطرنشان کرد: پس از بررسی فراوان و مکاتبه با دانشگاه ها 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره شهدای مهندس همدان برگزار می شود/ تجلیل از خانواده 116 شهید مهندس

نخستین کنگره شهدای مهندس همدان برگزار می شود/ تجلیل از خانواده 116 شهید مهندس