مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:272023-02-19اجتماعي

پایان هفته بارانی در انتظار استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پنجشنبه و جمعه با عبور امواج ناپایدار جو، احتمال وقوع بارش های پراکنده باران در سطح استان دور از انتظار نیست.

- ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پنجشنبه و جمعه با عبور امواج ناپایدار جو، احتمال وقوع بارش های پراکنده باران در سطح استان دور از انتظار نیست.

محمدرضا انصاری یکشنبه 30 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از اواخر وقت فردا، به تدریج سرعت وزش بادهای شمال غربی روی دریا و سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس کاهش می یابد و از انتهای روز چهارشنبه خلیج فارس وضعیت آرامی خواهد داشت.

وی، آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در برخی نقاط غبار محلی و مه صبحگاهی پیش بینی و تصریح کرد: جهت وزش باد شمال غربی با سرعت 12 تا 42 کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا در مناطق مرکزی و جنوبی طی ساعاتی بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، ارتفاع موج دریا را در قسمت های شمالی 90 تا 180 سانتی متر و در مناطق مرکزی و جنوبی 120 تا 240 سانتی متر و در برخی ساعات تا 3 متر پیش بینی و عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 02:16 بامداد، مد اول دریا ساعت 08:25، جزر دوم ساعت 12:43 و مد دوم ساعت 19:25 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی در انتظار استان بوشهر

پایان هفته بارانی در انتظار استان بوشهر