مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-19اقتصادي

حذف واسطه ها روی کاهش قیمت گوشت قرمز تأثیر مستقیم دارد


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین گفت: یکی از عوامل مؤثر روی افزایش قیمت گوشت واسطه ها هستند که با کمک فرمانداری قزوین تا حد زیادی این مسئله در بازار استان کنترل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که امروز یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به نرخ تورم و نرخ بیکاری در استان قزوین اظهار کرد: نرخ بیکاری در استان قزوین پایین است اما نرخ تورم از میانگین کشوری بالاتر است و متأسفانه در این زمینه در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: میانگین تورم روستایی در استان قزوین از تورم شهری بالاتر است و موضوعاتی نظیر الگوی مصرف خانوارها، سبد درآمدی، ساختار جمعیتی، پراکندگی جمعیتی و انتظارهای تورمی در این زمینه اثرگذارند.

وی با بیان این نکته که پس از گذر از حبس قیمت ها و حذف ارز ترجیحی تورم در قزوین از میانگین کشوری بالا رفته است عنوان کرد: تغییر قیمت ها در اقلام خوراکی بیش از سایر کالاها به چشم می خورد با این حال قزوینی ها سبد مصرفی کامل تری نسبت به میانگین کشوری دارند.

رحمانی بیان کرد: هم شاخص و هم تورم قیمت در زمینه مسکن در استان قزوین از میانگین کشوری پایین تر است ولی در موضوع تورم حمل و نقل باید گفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها روی کاهش قیمت گوشت قرمز تأثیر مستقیم دارد

حذف واسطه ها روی کاهش قیمت گوشت قرمز تأثیر مستقیم دارد