مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:522023-02-19اقتصادي

1141 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی فراهم شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال یک هزار و 141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی برای مددجویان این استان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر امروز در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد که هم زمان با سراسر کشور با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و راهبران شغلی در این استان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد با هدف معرفی ظرفیت های موجود در جامعه هدف در راستای توانمندسازی و خودکفایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: یک هزار و 141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی و حمایت کمیته امداد برای مددجویان استان سمنان در سال جاری ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: توانمندسازی مددجویان از اولویت های این نهاد و یکی از سیاست های محوری سال های اخیر کمیته امداد برای اشتغال آفرینی مددجویان بوده است.

ذوالفقاری ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از کارآفرینان و تولیدکنندگان در خانواده های مددجویی در زمینه تأمین نهاده ها و تجهیزات و فروش محصولات خود مشکل دارند، تلاش کمیته امداد فروش محصولات تولیدی مددجویان و رفع مشکلات آنها از طریق استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1141 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی فراهم شد

1141 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی فراهم شد