مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-19اقتصادي

نان و گوشت قرمز مهمترین موضوعات شکایت های صنفی مردم است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بیشترین پرونده های ورودی در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسن پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری تعداد 486 پرونده به تعزیرات حکومتی استان قزوین وارد شده که از این تعداد به 483 پرونده به طور کامل رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بیشترین پرونده های ورودی در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی بوده است.

این مسئول بیان کرد: در بهمن ماه طرح نظارت بر داروخانه ها و طرح نظارت بر بازار عرضه گوشت قرمز به طور ویژه در دستور کار ما بوده است که در این مدت 12 اکیپ از 105 داروخانه بازرسی کرده اند و 25 تخلف محرز شده است و نیز 6 واحد گشتی از 28 قصابی و محل عرضه گوشت قرمز بازدید کرده اند و 15 تخلف نیز ثبت شده است.

وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی استان از 14 اسفند ماه طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان را در دستور کار دارد که تا پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر ادامه خواهد داشت، بدیهی است که این نظارت ها با همکاری سازمان صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی استان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان و گوشت قرمز مهمترین موضوعات شکایت های صنفی مردم است

نان و گوشت قرمز مهمترین موضوعات شکایت های صنفی مردم است