مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-19اقتصادي

میوه شب عید مورد نیاز استان قزوین تامین شده است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: میوه شب عید مورد نیاز استان قزوین تأمین شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین عطایی در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر امنیت غذایی خوبی در استان قزوین حکمفرما است.

وی با اشاره به خرید میوه مورد نیاز شب عید استان قزوین توضیح داد:: تاکنون 242 تن سیب و 180 تن پرتقال برای پاسخگویی به نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان تأمین شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مهمترین هدف هوشمندسازی و سهمیه بندی آرد و نان جلوگیری از قاچاق آرد از استان بود که ساماندهی خوبی را در این حوزه شاهد هستیم اما بستن نانوایی های متخلف چاره کار نیست و مردم برای تأمین نان دچار چالش می شوند و باید تدابیری اندیشیده شود تا نانواهای جایگزین کار پخت را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه تعداد واحدهای نانوایی متخلف انگشت شمار است عنوان کرد: لازم است به تشخیص فرمانداران تعلیق پروانه کسب یا جایگزین سازی نانوایان متخلف صورت گیرد و در این زمینه موافق کم کردن سهمیه آرد به عنوان اهرم تنبیهی نیستیم و البته این جایگزینی نیازمند هماهنگی با دستگاه قضایی است و بدیهی است که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه شب عید مورد نیاز استان قزوین تامین شده است

میوه شب عید مورد نیاز استان قزوین تامین شده است