مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-19سياسي

سفر دانشجویان به خارج نیم درصد هم نیست


قبل از پیروزی انقلاب 40 درصد دانشجویان ایرانی برای اینکه بتوانند به سطح علمی و دانشگاهی راه پیدا کنند به خارج کشور سفر می کردند که در حال حاضر به نیم درصد هم نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) افزود: در دانشگاه بیرجند نیز دانشجویان خارجی جذب شده اند و دانشگاه باید اثر خود را از جغرافیای ایران به جغرافیای گسترده تر جهانی ارتقا دهد.

وی گفت: این حرف یعنی اینکه بتوانیم بارانداز یک حرکت عظیم علمی برای گستره جهانی باشیم که در دانشگاه های کشور در حال رخ دادن است.

رییس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک ایران مرکز ثقل جذب دانشجو باشد و کلام امام راحل مبنی بر اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و خیر دنیا و آخرت با هم محقق خواهد شد را یاد می کنیم.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی، انقلاب عظیمی در حوزه دانشگاهی و علمی کشور رخ داده و امیدواریم این حرکت به جایی برسد که تمدن اسلامی و همه جهانیان از آن بهره مند شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: وقتی وارد فضای مجازی می شویم جهان در یک فضای عجیبی به سر می برد و اتفاقات عجیبی رخ می دهد چنانچه حرکت انقلابی رخ دهد می توانیم انتظار داشته باشیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دانشجویان به خارج نیم درصد هم نیست

سفر دانشجویان به خارج نیم درصد هم نیست