مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-19اجتماعي

آخرین وضعیت مدارس در خوی/ اعتبار ترمیم مدارس آسیب دیده واریز شد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرهنگیان با توجه به نفوذ کلامی و اعتمادی که شهروندان و خانواده ها به آنان دارند لازم است در اقناع سازی و ایجاد آرامش روانی جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند تا زندگی در این منطقه به روال عادی خود بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بازدید از مدارس خوی و روند آموزش در کلاسهای درس این منطقه آموزشی اظهار داشت: آموزش نکات ایمنی به دانش آموزان به هنگام وقوع پس لرزه الزامی است و استفاده از ظرفیت مشاوران متخصص در ایجاد آرامش روانی لازم است همچنان در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه تسریع در امر آموزش حضوری دانش آموزان اصل مهم و اولویت دار برای دستگاه تعلیم و تربیت است ادامه داد: حدود 59 مدرسه کمپ های اسکان اضطراری هستند که انتقال از محل مدارس به سایر اماکن در بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان جهت تسریع در روند بازسازی، مقاوم سازی و تعمیرات مدارس با آسیب اساسی و نیازمند تخریب انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اعتبار لازم برای بازسازی مدارسی که آسیب جزیی دیده اند به تعداد 45 مدرسه با 45 میلیون تومان و 2 مدرسه هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مدارس در خوی/ اعتبار ترمیم مدارس آسیب دیده واریز شد

آخرین وضعیت مدارس در خوی/ اعتبار ترمیم مدارس آسیب دیده واریز شد