مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-19سياسي

گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت در زیمبابوه برگزار می شود


به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه، گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت (5 اسفندماه) با حضور اندیشمندان دینی دو کشور در محل اروپه کالج حراره برگزار می شود.

- به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه، گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت (5 اسفندماه) با حضور اندیشمندان دینی دو کشور در محل اروپه کالج حراره برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه با همکاری مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی از نهادهای علمی و دینی زیمبابوه، گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت را برگزار می کند.

این دور از گفت وگوهای دینی با نظرداشت تحولات اجتماعی و دینی در منطقه و جهان با موضوع روابط مسلمانان و مسیحیان در زیمبابوه برگزار خواهد شد.

در این همایش، رهبران برجسته دینی زیمبابوه، اساتید دانشگاه و رؤسای نهادهای دینی، سفرای برخی کشورها و مهمان اعزامی از ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

کارکرد ارزش های دینی در پایداری همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان، اسلام و پاسخ به چالش های اجتماعی-اقتصادی، اسلام و برنامه درسی جدید در زیمبابوه، تروریسم در آفریقا و چهره واقعی اسلام، اسلام و همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت در زیمبابوه برگزار می شود

گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت در زیمبابوه برگزار می شود