مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:332023-02-19اقتصادي

اتمام چهار بانده شدن محور لردگان ـ ایذه تا پایان دولت سیزدهم


حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: عملیات ساخت محور شهرکرد-بروجن-لردگان از سال 1386 آغاز شد و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کل محور چهارخطه شده و موجب جذب ترافیک بسیار بالا در این محور شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکل اصلی محدوده لردگان به ایذه است که در این محدوده ماده 23 و اعتباری که ردیف ملی داشته باشد وجود نداشت.

وی افزود: با پیگیری هایی صورت گرفته از پایان سال 1399 تا 1400 ردیف ملی و ماده 23 برای این پروژه اخذ شد.

مقصودی با اشاره به اینکه چهارخطه کردن محور لردگان به ایذه بسیار پُرهزینه است، اضافه کرد: قطعه اول مربوط به احداث پل تقاطع غیرهمسطح شهید ارجمند با قرارداد 100 میلیارد تومان است که هم اکنون بالای 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی عنوان کرد: ساخت قطعه دوم به طول 17 کیلومتر به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار شده است که هم اکنون در حال انعقاد قرارداد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: قطعه سوم به طول 15 کیلومتر در ادامه مسیر با قراردادی به ارزش بیش از 200 میلیارد تومان به شرکت استراتوس واگذار شده است.

وی اظهار داشت: قطعه پایانی که نرسیده به محدوه کارون4 است حدود 18 هزار میلیارد تومان هزینه دارد و شامل چهار تا پنج کیلومتر تونل و چهار دهانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام چهار بانده شدن محور لردگان ـ ایذه تا پایان دولت سیزدهم

اتمام چهار بانده شدن محور لردگان ـ ایذه تا پایان دولت سیزدهم