مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-19اقتصادي

سبد مصرفی قزوینی ها از میانگین کشوری کامل تر است


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: پس از گذر از حبس قیمت ها و حذف ارز ترجیحی، تورم در قزوین از میانگین کشوری بالاتر رفت و این تغییر قیمت ها در اقلام خوراکی بیش از سایر کالاها به چشم می خورد اما با تمام این اوصاف قزوینی ها سبد مصرفی کامل تری نسبت به میانگین کشوری دارند.

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: پس از گذر از حبس قیمت ها و حذف ارز ترجیحی، تورم در قزوین از میانگین کشوری بالاتر رفت و این تغییر قیمت ها در اقلام خوراکی بیش از سایر کالاها به چشم می خورد اما با تمام این اوصاف قزوینی ها سبد مصرفی کامل تری نسبت به میانگین کشوری دارند.

علی رحمانی در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که امروز یکشنبه 30 بهمن ماه در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بیکاری در استان قزوین پایین است اما نرخ تورم از میانگین کشوری بالاتر است و متأسفانه در این زمینه در جایگاه چهارم کشور و جزو استان های رتبه دار هستیم.

وی عنوان کرد: میانگین تورم روستایی در استان قزوین از تورم شهری بالاتر است و موضوعاتی نظیر الگوی مصرف خانوارها، سبد درآمدی، ساختار جمعیتی، پراکندگی جمعیتی و انتظارهای تورمی در این زمینه اثرگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد مصرفی قزوینی ها از میانگین کشوری کامل تر است

سبد مصرفی قزوینی ها از میانگین کشوری کامل تر است