مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:432023-02-19سياسي

کتاب «خودِ خدا» خاطرات کسانی که با رضاشاه ارتباط داشتند، منتشر شد


کتاب «خودِ خدا» خاطرات نویسندگان و اندیشمندان خارجی از رضا شاه پهلوی، توسط حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی تدوین و به همت نشر معارف چاپ و به بازار نشر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،کتاب خودِ خدا خاطرات نویسندگان و اندیشمندان خارجی از رضا شاه پهلوی، توسط حجت الاسلام سید محمدحسین راجی تدوین و به همت نشر معارف چاپ و به بازار نشر رسید.

درک صحیح از حوادث، اتفاقات و تحولات تاریخی بدون شک گامی مهم و اثرگذار در مسیر حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

از جمله مسائلی که نیاز به مطالعه و آگاهی در مورد آن در بین مردم به شدت احساس می شود تاریخ معاصر ایران، خصوصاً دوره پهلوی است.

 کتاب خودِ خدا اثر سید محمدحسین راجی یکی از کتب تحقیقی و مستند است که خاطرات رضا شاه پهلوی را از زبان نویسندگان و اندیشمندان خارجی و داخلی بصورت مستند ذکر می کند.

این کتاب حاصل دوسال کار و پژوهش مستمر پژوهشگران اندیشکده راهبردی سعدا زیرنظر حجت الاسلام محمدحسین راجی است که در چند فاز پژوهشی ازبین صدها کتاب و هزاران خاطره، بدون سوگیری و با ترجمه ای دقیق این روایات را  انتخاب کرده  است.

برای تدوین این اثر از میان ده ها کتاب معتبر لاتین روایات متقن تاریخی استخراج شده است این کتاب 367 صفحه ای در 2 هزار و 500 جلد به قیمت 130 هزار تومان  به چاب رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «خودِ خدا» خاطرات کسانی که با رضاشاه ارتباط داشتند، منتشر شد

کتاب «خودِ خدا» خاطرات کسانی که با رضاشاه ارتباط داشتند، منتشر شد