مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-19سياسي

تاثیر بانوان در جامعه بسیار پر رنگ و سازنده است


استاندار گیلان با بیان اینکه تاثیر بانوان تاثیرگذار در جامعه بسیار پر رنگ و سازنده است، گفت: امروز نقش زنان در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در نخستین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار گیلان اظهار کرد: بانوان تأثیرگذار و موفق در این استان خوب می درخشند و نقش مؤثری در عرصه های مختلف ایفا می کنند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر زنان در حرکت اجتماعی یک ملت حضور نداشته باشند آن حرکت به جایی نخواهد رسید، افزود: تأثیر بانوان ما در جامعه بسیار پر رنگ و سازنده است.

استاندار گیلان به کار و تلاش بانوان، مادران و مادربزرگ ها در گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امروزه جای بانوانی که در کنار تربیت فرزندان به فعالیت های مختلف کشاورزی در روستاها می پرداختند خالی است.

عباسی با اشاره به نقش امروز بانوان در جامعه اسلامی و تأثیرگذاری آنان در بخش های مختلف اعم از حجاب و عفاف اضافه کرد: امروز نقش زنان در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست و هنوز هم رشادت های مادران و همسران شهدای والامقام در دفاع مقدس از یادها نرفته است.

وی به تلاش های گسترده دشمنان در چند دهه اخیر اشاره کرد و افزود: تمام تلاش دشمن این است که اذهان جامعه را به سمت الگوهای ناشایست هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بانوان در جامعه بسیار پر رنگ و سازنده است

تاثیر بانوان در جامعه بسیار پر رنگ و سازنده است