مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-19بين الملل

بازوی روابط امنیتی بن سلمان و رژیم صهیونیستی کیست؟


یک رسانه فرانسوی در گزارشی از بازوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب عادی سازی روابط امنیتی به صورت غیر علنی پرده برداشت.

- یک رسانه فرانسوی در گزارشی از بازوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب عادی سازی روابط امنیتی به صورت غیر علنی پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت فرانسوی اینتلیجنس آنلاین در گزارشی در این باره نقش عبدالعزیز بن محمد الهویرینی ، رییس دستگاه امنیتی عربستان سعودی در راستای برقراری روابط با اسراییل را فاش کرده است.

طبق این گزارش، الهویرینی یکی از نزدیکان سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و سود برندگان از عملیات پاکسازی است که توسط محمد بن سلمان در سال 2017 آغاز شد.

این رسانه همچنین فاش کرد: مسؤولیت های الهویرینی از مبارزه با فساد و ردیابی الکترونیکی گرفته تا مبارزه با تروریسم و ​​نظارت بر کسانی که به خط مشی رسمی حکومت پایبند نیستند، متغیر است.

تسلط تدریجی محمد بن سلمان و تیم وی بر تمام ساختارهای قدرت در عربستان سعودی موقعیت الهویرینی را تقویت کرد و از آنجای که ریاست امنیت کشور، همان هیئت امنیت داخلی است که توسط سلمان در 20 ژوییه 2017 تأسیس شد، الهویرینی نیز در ارتباط مستقیم با بن سلمان قرار گرفت که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازوی روابط امنیتی بن سلمان و رژیم صهیونیستی کیست؟

بازوی روابط امنیتی بن سلمان و رژیم صهیونیستی کیست؟