نمایشگاهی برای برند و برندسازینگارخانه صفوی با تأکید بر مفهوم برند و هویت برندسازی در نمایشگاه «طراحی نشانه و هویت بصری» به ارائه آثاری از دانشجویان گرافیک دانشگاه هنر اصفهان پرداخته است. - ایسنا/اصفهان نگارخانه صفوی با تأکید بر مفهوم برند و هویت برندسازی در نمایشگاه طراحی نشانه و هویت بصری به ارائه آثاری از دانشجویان گرافیک دانشگاه هنر اصفهان پرداخته است. ونوس نجفی، کیوریتور این نمایشگاه به ایسنا گفت: مجموعه ای از ویژگی ها و خصوصیات کنار هم، هویت برند را می سازند و این هویت برند است که برند را از دیگران و سایر رقبا متمایز و برای مردم قابل شناسایی و درک می کند. برند بدون هویت معنایی ندارد. طراحی لوگو آرت و برندسازی، نوعی نمایش ذهنی یک شیء یا حتی یک موضوع در ذهن یک مشتری است که این نمایش به شکل یک شبکه ارتباطی حفظ می شود؛ ازاین رو برندسازی را می توان فرایندی منظم دانست که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری کاربران استفاده می شود. او ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه طراحی نشانه و هویت بصری ایجاد ذهنیت و چشم انداز در مشتریان نسبت به تجارت خود است تا جایی که رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند، گفت: وقتی از منظر کلان به بحث فرهنگ نگاه می کنیم، برند و برندسازی فراتر از معادلات ساده و اولیه کسب وکار است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |