مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-19اجتماعي

ارائه خدمات رایگان به 120 دانش آموز اوتیسم در کردستان


رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به اینکه مرکز درمانی قدس سنندج به دانش آموزان طیف اوتیسم دارای مشکلات رفتاری شدید و نیازمند به خدمات روانشناسی و روان پزشکی خدمات رایگان ارائه می کند، - ایسنا/کردستان رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به اینکه مرکز درمانی قدس سنندج به دانش آموزان طیف اوتیسم دارای مشکلات رفتاری شدید و نیازمند به خدمات روانشناسی و روان پزشکی خدمات رایگان ارائه می کند، گفت: 120 دانش آموز اوتیسم در کردستان خدمات رایگان دریافت می کنند.

طالب محمدی، امروز، (30 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با بیان اینکه اختلال اوتیسم بار احساسی، عاطفی، سلامتی و اقتصادی برای خانواده و اجتماع دارد، گفت: با تشخیص به موقع و مداخلات مبتنی بر دستاوردهای علمی می توانیم نسبت به کنترل این اختلال اقدامات همه جانبه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 120 دانش آموز اوتیسم دراستان داریم، گفت: دانش آموزان اوتیسم نیاز به امکانات بیشتری دارند و باید در هر کلاس حداکثر 3 نفر حضور داشته باشند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان بیان کرد: در مدارس با نیازهای ویژه 10 شهرستان در سطح استان به دانش آموزان دارای اختلال طیف اوتیسم خدمات آموزشی، پرورشی و حمایتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به 120 دانش آموز اوتیسم در کردستان

ارائه خدمات رایگان به 120 دانش آموز اوتیسم در کردستان