مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-19سياسي

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد


دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر گفت: با توجه به تغییر سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره ابراز داشت: پروژه ها و برنامه های دهه فجر، دستاوردهای 44 ساله انقلاب، برنامه های سفر رییس جمهور و هیئت دولت و مهمترین برنامه ها و پروژه های سال جاری محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در دو قالب چند رسانه ای و مکتوب برگزار می شود اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند آثار خود را در قالب های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، گزارش عملکرد، گزارش و گفتگوی تفصیلی، خبر، کوتاه نویسی مجازی، یادداشت و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر مهلت ارسال آثار را تا پایان هفت اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان توجه داشته باشند در ارزیابی نهایی توسط داوران جشنواره، قالب های چند رسانه ای به صورت کیفی و قالب های مکتوب به صورت کیفی و کمی بررسی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد