موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-19بين الملل

السودانی: داعش دیگر حضوری در عراق ندارد و شکست خورده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مصاحبه ای گفت: کنفرانس امنیتی و سیاسی مونیخ یکی از کنفرانس های مهم جهان است که میزان حضور کشور های مختلف جهان در آن و بعد امنیتی اش، - نخست وزیر عراق به تشریح نتایج سفرش به آلمان و کنفرانس امنیتی مونیخ پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مصاحبه ای گفت: کنفرانس امنیتی و سیاسی مونیخ یکی از کنفرانس های مهم جهان است که میزان حضور کشور های مختلف جهان در آن و بعد امنیتی اش، سهم زیادی در گفتگو ها و دیدار های دوجانبه در سطح مجامع داشت.

وی افزود: عراق از طریق این کنفرانس، دیدگاه خود از وضعیت امنیتی منطقه و تاکید بر این که امنیت عراق تضمینی برای امنیت و ثبات منطقه و در نتیجه کل جهان است را شرح داد.

ما از طریق این حضور، پتانسیل دستگاه های امنیتی خود و توانایی های رو به رشد آن ها را در مبارزه با تروریسم و ​​تعقیب داعش در هر مکانی نشان دادیم.

وی ادامه داد: ما تأکید کردیم که امروز داعش دیگر حضوری ندارد و شکست خورده است.

ما اهمیت همکاری و تبادل اطلاعات میان دستگاه های امنیتی و همتایان آن ها در منطقه و جهان را نشان دادیم؛ همچنین بر اهمیت واکنش بین المللی در حمایت از عراق از طریق بازگردانی افراد تحت تعقیب و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: داعش دیگر حضوری در عراق ندارد و شکست خورده است

السودانی: داعش دیگر حضوری در عراق ندارد و شکست خورده است